Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2006 21:56 - За Ревността
Автор: lion1234 Категория: Други   
Прочетен: 5054 Коментари: 14 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     Ето един феномен,който живо ме вълнува.Ако попитам психолозите кое
поражда ревността,те ще ми отговорят: липсата на самочувствие.И ще бъдат
 прави.Само че не съвсем,защото липсата на самочувствие също има своите причини. Затова мисля,че в основата на ревността лежи страхът.
Тъкмо страхът те прави неуверен,подозрителен и смазва самочувствието ти.
Ревнуващият се страхува от възможна изневяра. Раздиран от съмнения,той
желае яснота. В стремежа си да постигне последната и да разсее всякакви
подозрения относно любимата,той се втурва в поредица от трагикомични действия като следене,подслушване,ежедневни справки и разпити.Този из-
кусен следовател бива обсебен от комплекса на знаещия,без обаче да се досети в какъв коварен капан попада. Той,знаещият,не може да се прими-
ри,че НЕ ЗНАЕ. Случва се разследването да даде резултат и той да уличи по-
ловинката си в изневяра. От това не му става по-леко,напротив: тогава пък съжалява, че е узнал истината. Той би желал да остане при съмнението,за-
то то би му дало макар и малка надежда,че всичко е наред. Сега вече това е невъзможно: станалото е факт.
      Всъщност ревността е първата сигнална лампа,известяваща на ревнува-
щия,че нещата при него не са наред. Точно при него, а не при половинката му. Затова той трябва да остави нея на мира и да се заеме да спасява себе си. В противен случай погубва и себе си, и половинката си.
      Изневярата е последната сигнална лампа,известяваща КРАЯ на сексуал-
ната връзка между двама партньори. Изневярата е АБСОЛЮТНОТО отсъс-
твие на вяра. За изневерилия партньорът вече е бита карта/поне като сек-
суален обект/. Всички опити за възстановяване на сексконтакта са не само
безполезни,но и вредни,защото нарушават сексуалната конституция на по-
търпевшия.Той винаги ще изпитва комплекси при секса с изневерилата по-
ловинка и тази тенденция може да се пренесе и при контактите му с други
обекти,ако той не сложи моментално край на и без това изчерпалата се връзка. Това че партньорката ми е изневерила не означава,че аз като мъж вече съм свършил.Това е само краят на сексвръзката ми с изневерилата ми половинка. Различават духовна и физическа изневяра.Ако е налице послед-
ната,духовното общуване би могло да продължи,защото сексът не е и не мо-же да бъде всичко.  




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cuci - някой беше казал,че..
17.07.2006 01:23
" в ревността има една част любов и 99 части самолюбие" и определено има общо и със самочувствието и определено това е най-гадното чувство,което можеш да изпитваш,защото най-голямата болка,която причиняваш е на самия себе си!Гадна работа!
цитирай
2. anahata - Ревността е болка
17.07.2006 08:50
като че ли ревнуващият изпитва нужда да се самонаказва. За какво - често и той/тя не знае:(
Не мисля че сексуалната изневяра води винаги до разрушаване на връзката. Познавам съпружески двойки преживели подобен катаклизъм, които не само запазиха връзката си, но и я укрепиха още повече. Зависи от къде ще погледнем ситуацията.
А за страха си прав - той е в основата на много аномалии в човешкото поведение.
цитирай
3. djesika - ......
17.07.2006 12:03
Кога ревнува човек? Когато иска да задържи нещо за себе си. Когато обичаш някого, ти го пазиш за себе си, обсебваш го. Това не е любов. Истинската любов внася разширение в човешката душа. Щом обичаш някой , остави го свободен!

Вие обичате едно същество , но искате да го обсебите. Тази любов е придружена със страх и безпокойство.
Светът ще се оправи, когато разберем отношенията на любовта. В нея не трябва да има никаква ревност. Превърнете ревността в любов. При ревността ти поставяш този, когото обичаш, по-долу от себе си . Любовта изключва всякакво съмнение. Когато в любовта има най- малкото съмнение, липсва нещо.
При ревността ти мислиш , че този ,когото обичаш , могат да ти го отнемат. И после идат подозрението и омразата. Този, когото ревнуваш, че го намразиш, като го намразиш , ще го разрушиш.

Ако аз обичам някого, да не влезе в мен противоречие, че той обича втори, трети и пр. Той може да обича, когото иска. Това да ми е приятно, както когато той обича мен. Това е една от най- трудните задачи.

При любовта трябва да пазим точно определено разстояние от този, когото любим.

Яви ли се някакво недоволство любовта изчезва.Най- малкото отрицателно чувство - омраза, завист, безверие, съмнение - е в състояние да прекъсне пътя на любовта. Тя не търпи никакво користолюбие по пътя си.
Може на някои да се стори много крайно, това което казвам. Предварително SORRY
цитирай
4. candysays - За щастие...
17.01.2007 11:23
...почти не познавам това чувство моя живот досега... Познавам го само като повей, полъх... представа ... за болката, която бих изпитала, ако разбера, че любимият ми човек е бил близък (дори и само физически да е...) с друго момиче... Тази представа ми е непоносима и ми причинява болка... Но - за щастие, отново казвам- съм забравила тази болезнена представа, защото моят приятел и спътник в живота ми сега, ми е невероятно и напълно отдаден и аз го усещам... че просто не желае и не си и помисля за друго момиче... И аз не зная защо... ми е така отдаден... С какво толкова съм го заслепила, че да не забелязва и да не отчита красотата на другите момичета (защото има много красиви наистина! и то навсякъде...) Но това е факт. Не ги забелязва. Факт е, че и аз съм му така вярна и отдадена на нашата връзка. (въпреки всички проблеми от друго естество, които сме имали... всичко сме преодолели заедно)

И се радвам че не познавам почти това разяждащо душата и съзнанието чувство...
И желая на всеки човек, който има връзка ВЗАИМНА ВЯРНОСТ И ОТДАДЕНОСТ... Това за мен е разковничето, за да не съществува ревност между двама души... Тя просто се изпарява яко дим, когато съществува отдадеността.....................................................
цитирай
5. djesika - ?
21.01.2007 21:42
Казваш, че и ти не знаеш защо ти е толкова отдаден. Ами аз предполагам, че е така, защото просто не му липсва нещо. Даваш. точно толкова, колкото трябва. Това се отнася най - вече за секса. Лично мое мнение. Е и много ясно, ако спукваш някого от секс, така че да му изцедиш и последните силици, нормално е да не ревнуваш нали. ;)
цитирай
6. анонимен - YClpstdIHC
25.05.2011 06:37
IВ’m not wothry to be in the same forum. ROTFL
цитирай
7. анонимен - xfDEhMmkBVXcHKf
25.05.2011 12:45
That's 2 cevelr by half and 2x2 clever 4 me. Thanks!
цитирай
8. анонимен - UideHWspuDpCZWdG
25.05.2011 14:51
n2v7SZ <a href="http://pwismxmtwrxl.com/">pwismxmtwrxl</a>
цитирай
9. анонимен - OUFHpftyTOfmiOBPl
26.05.2011 13:15
hxUqq6 <a href="http://eourywrlzdpw.com/">eourywrlzdpw</a>
цитирай
10. анонимен - KmrchbJEzXmVRyaqm
26.05.2011 18:08
nvmlLU , [url=http://tymgamytjhbk.com/]tymgamytjhbk[/url], [link=http://mpfkylzkykfm.com/]mpfkylzkykfm[/link], http://srcstcjjrzle.com/
цитирай
11. анонимен - QoPAYsnxvcaVVl
26.05.2011 18:26
wqW6ev , [url=http://dremfyzreihq.com/]dremfyzreihq[/url], [link=http://jjbptfhkldif.com/]jjbptfhkldif[/link], http://ejcljnxxszqs.com/
цитирай
12. анонимен - MJCELdKbSiqBqn
28.05.2011 17:03
MWl1Vu <a href="http://koheivgurowy.com/">koheivgurowy</a>
цитирай
13. анонимен - USraILLD
28.05.2011 17:47
RGZ2LS <a href="http://zsvqwmkjhqwe.com/">zsvqwmkjhqwe</a>
цитирай
14. анонимен - ZVJKNjGcvcLIwVe
31.05.2011 20:08
5vRdwb , [url=http://trsuyzqlxiio.com/]trsuyzqlxiio[/url], [link=http://faiepwbdqves.com/]faiepwbdqves[/link], http://iujvvljtnshp.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lion1234
Категория: Други
Прочетен: 1520053
Постинги: 169
Коментари: 2907
Гласове: 25313
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930